2 Aralık 2007 Pazar

(K)AYIP


Bir göz gecede,
Mahrem'in (t)adıyla başla(n)sın..
Güne Tat'ı kalsın,
Adı'nı gece alsın..

Başkalaştıkça dışrak,
bakışlarla..
İçrek mabed (d)olsun Aşk'ıyla
taşsın, taşı (t)aşınsın,
Aşk'ı aşkın-laşsın başkalara..

O ana esirgemesin içkin sözü:
Soysuzdan soyunsun gözü,
içkinle pişirsin o çiğ kalmış özü..
Söz gebe bırakır içkinse öküzü,
Öküzden doğar üstüne Gökyüzü:
Aydınlanır yüz-lerce yıldızla yüzü,
Ay-ininde sevişir, yükler yüksüzü!
Kutsayınca bir de iççekişiyle güzü,
Gözyaşıyla söner (k)ayıbının közü:
Sevişiyle büyütür doğurmadığı öksüzü!

Ahını almaz günün, gün-ahı,
Günün doğmasıdır ona toprağın armağanı!

Gün((d)e)aydın..

05/10/2007

4 yorum:

Adsız dedi ki...

e bunu gördükten sonra sadece şiir yazmanı isteyeceğim senden :))

Adsız dedi ki...

:))
ben zaten yazmaya şiir yazarak başladım ki ;)

ama şiirler kısa diye sevinme, en uzun düz yazımdan daha uzun şiirlerim mevcut :P

Adsız dedi ki...

tamam kısa yazı severim ama bir şiiri de sırf kısa diye sevmem.. kelime oyunlarını sevdim burdaki.. bir zamanlar benim yazdığım şeylere benzettim.. şiir yazmadım uzun süredir.. belki bir ara koyarım ben de.. ama şimdi bana ait değillermiş gibi geliyor onlar...

Adsız dedi ki...

herhangi bir şiiri bir başka yere geçirirken, içrek bir güncellemeden geçiririm: yani yeniden yazarım. ama ona rağmen, buraya koyduğum şiirler de bana uzak geliyor. peki neden koyuyorum?

yazın şiir defterim çalındı bir çanta içinde.. ..tüm şiirlerim, hikayelerim, masallarım, hatta bazı çizimlerim böylece gitti :( buraya koyduğum şiirler odamda ordan burda bulabildiklerim.

uzaklıkları aradaki güncellemeleri taşımamalarından yani..

onları koyma nedenim ise daha da uzaklaşmama isteği onlardan..

iZ-LeYiCiLeR