3 Aralık 2007 Pazartesi

kızlar ve erkekler



Kızlar ve erkeklerin fiziksel ve zihinsel gelişimi gerçekten de eş-zamanlı ilerlemiyorsa, aynı anda okula başlamaları eğitim adına yapılan bir yanlışlık değil midir?

Bu yanlışlık düzeltildiğinde günümüzde suyu çık(arıl)mış olan yaşça küçük kız ile yaşça büyük erkek ilişkileri de yoluna girer mi acaba? Aynı olgunluktaki yaşça küçük kız ve yaşça büyük erkeklerin aynı sosyal ortama ait olması sosyal ortamlar için de daha iyi olabilir mi?

Hoş, tanıdığım ve yaşıtım hiçbir kızın en azından zihinsel olarak benden daha olgun olduğunu düşünmüyorum ama..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah bu film... ben fotoğrafta kaldım yazıya konsantre olamadım :( Cesaretin Var Mı Aşka? / Jeux d'enfants en sevdiklerimden biri.. nasıl ağlamıştım hıçkıra hıçkıra..

kızlar neden erken olgunlaşır? bu da tamamen üremeyle alakalı değil mi? sınırlı sayıda olmasa, 'sebil' olsa yumurtalar, bizim inan erkekler kadar çocuk kalma hakkımız var..

bu küçük kız-büyük erkek döngüsünü kırmak için erkeklerin 35'inden önce baba olmamaları gerek bence.. 20'li yaşlarda bir erkeğin büyüttüğü kız çocuk, her zaman daha sağlam bir baba figürüne ihtiyaç duyar ileriki yaşamında.. çünkü o yaştaki bir erkek ne kadar güven verebilir insana? bana veremediği kesin.. babam 50 yaşında ama 15 yaşında zannediyor kendini.. ben de hayatıma kendimden küçükleri sokmuyorum...

Adsız dedi ki...

Tanıdığım kızların (ki sayı hiiiç az değil) yarısı kötü bir baba figürüne sahip ve bu onların ilişki yaşayış şekillerini doğrudan olumsuzca etkiliyor. Tanıdığım kızların diğer yarısı ise küçük yaşta irili ufaklı taciz girişimlerine kurban gitmiş ve..

Bu iki küme dışındaki tüm kızlar benim için kutsal :P

Bu yüzden şu kırılası döngünün kız çocuk ve baba ilişkisi ile ilgili olduğu konusunda hem fikirim peri kızı. Ama bir erkek için en ideal baba olma yaşı biyolojik olarak 25! Bir seneden az zamanım kaldı :( Ühü ühü..

iZ-LeYiCiLeR