23 Aralık 2007 Pazar

Kıvırcık Kurban

- (Bakışlarla selam verme ve gülümseme)
- (Bakışlarla selam verme ve gülümseme)

- Affedersin.. Hep geçiyorsun buradan. Öğrencisin değil mi?

- Evet..

..
- Wallaha bak, ben seni oğlum gibi seviyorum. Senin saçların kendinden mi böyle?
- Evet :)
- Allah’tan yani, Kuaför’den değil?
- Senelerdir berbere gitmedim ki :)

- Sen de bir şey yapmıyorsun kıvırcık olması için?

- Banyodan çıktıktan sonra kurutmuyorum bile :)

- Allah Allah.. ..Ben inan çok seviyorum kıvırcık saçı. Herkese de gitmez. Bak sana yakışıyor da. Ama kessek onları, yanları şöyle alsak, arkaya tarasak.. ..yüzün ortaya çıksa, daha güzel olursun?

- :) Biliyorum ama o zaman baş edemiyorum kızlarla :P En iyisi saklanmak..


...
- Gel bir çayımı iç?
- Sağ olun ama acelem var, ilk okuldan beri görmediğim arkadaşlarımla buluşacaktım :)

- Bir dahaki sefere öyleyse?

- Söz!

- Kurban Bayram’ın mübarek olsun bu arada..

- Sizin de.. :)

- Bu sene daha iyi oldu kesim işlerini düzenlemeleri, değil mi?

- Bence öyle dışsal bir düzenleme yerine içsel bir düzenleme getirmek gerek bu işe.

- Nasıl yani? Hayvancıkları kesmeyelim mi diyorsun sen de? :)

- Hem evet, hem hayır. Sevgiyle kendisine bağlanmayan bir hayvan kurban olamaz. Onun eti, kemiği ya da kanı ulaşmayacak ki Allah’a. Burada amaç bence bir şeyin sevgisinden vazgeçerek, sevgiyle şirke düşmeyi engellemek.

- Hımmm.. Anladım. Öyleyse senin saçları mı kurban etsek?

- :)) (..) Ben geç kaldım, size hayırlı işler..

- Sağ olasın :)

- Selamun Aleyküm
- Ve aleyküm selam

2 yorum:

ozlem dedi ki...

artık tam bir blog oldu burası :) gündelik şeyleri dahil etmeyince olaya yeterince "sahici" olmuyor bloglar..

Kürşad Özdemir dedi ki...

Başka bir şey ararken çok sevdiğim abimin sitesindeki bu sayfa gözüme çarptı.

Diyaloglar gayet hoşmuş. Aslında beni o gün farketmesende seni metroda ilk gördüğümde kafamdan bazı sorular geçti. Muhtemelen bu sorular karşılaştığın kişinin aklındaki sorulara benzerdi. Ama gün gün seni tanımaya başlayınca ve de neler yapmak istediğini kendimce yorumlayınca önceki soruların ne kadar anlamsız ve gereksiz olduğunu geç de olsa anlamış oldum. Şimdilerde ise ne zaman bir durumda takılsam "artık danışacağım birisi var" diyorum.

Sana değer veren insanlardan sadece biri..

iZ-LeYiCiLeR