13 Nisan 2009 Pazartesi

sigara


Birisine önce bacağımı kırması, sonra da koluma girip, gideceğim yere kadar beni götürmesi için para verdiğimi söyleseydim size ne kadar aptalca bulurdunuz yaptığımı, değil mi?

Üzgünüm sigara içen arkadaşlar ama duyabiliyorum. Ve sizin sigara içerken kendi beyin biyokimyanıza yaptığınız şey bu kadar aptalca!

Bir yere gitmek için hep bu şekilde bacağımı kırdırdığımı, hatta kendi bacağımı kırdırırken o an yanımda tanıdığım ya da tanımadığım her kim varsa onun da bacağını kırdırdığımı getirin gözünüzün önüne. Ne kadar zalimce görünürdüm, değil mi?

Üzgünüm sigara içen arkadaşlar ama görebiliyorum. Ve sizin sigara içerken çevrenizdekilerin beyin biyokimyasına yaptığınız şey bu kadar zalimce!

Bacak kıranın geçtiği her yeri çöplüğe çevirdiğini, dokunduğu herkese leş gibi bir koku bulaştırdığını varsayın. Ne kadar iğrenç kokardım, değil mi?

Üzgünüm sigara içen arkadaşlar ama koklayabiliyorum. Ve sigara içerken sizin üzerinizden çevrenizdekilere sinen koku bu kadar iğrenç!

Bacak kıranın dokunduğu herkese sadece leş gibi bir koku değil, bir de ölümcül hastalık bulaştırdığını ve benim bunu bildiğimi düşünün. Toplum için ne kadar zararlı biri olurdum, değil mi?

Üzgünüm sigara içen arkadaşlar ama düşünebiliyorum. Ve siz sigara içerken toplum için bu kadar zararlısınız!

1 yorum:

yadem dedi ki...

nasıl bırakacağımı bilen varsa
lütfen..
www.dj_dengesiz_42@hotmail.com

iZ-LeYiCiLeR